پخش زنده
امروز: -
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ضمن اشاره به کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: در ۷ ماهه اول سالجاری به تخلف ۸۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت در کمیته استانی رسیدگی شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات ضمن اشاره به اهمیت کاهش میانگین زمانی رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: از ابتدای سالجاری در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات در دفاتر، به تمامی ۸۲ تخلف واصله از دفتر پیشخوان خدمات دولت طبق شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵و شکایات کتبی دریافت شده رسیدگی شد.
جلیلی نژاد بر اهمیت رسیدگی به تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف تاکید کرد و گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلفند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت نمایند و درصورت تخطی از اجرای این تعهدات پس از بررسی در کمیته تخلفات، مشمول جریمهای متناسب با میزان اهمیت تخلف خواهند شد.
رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.