پخش زنده
امروز: -
به مناسبت عیدسعید غدیرخم همایش دوچرخه سواری با شعار غدیر میثاق امت با ولایت در شهر حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حمیدرضا حسن زاده، رئیس شورای اسلامی شهر حاجی آباد گفت: بیش از ۶۰ تن در ردههای سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در این همایش دوچرخه سواری شرکت کردند.
در پایان این همایش به شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.
بیشتر بخوانید؛ پایان مرحله انفرادی ورزشهای سه گانه پسران کشور در هرمز