کارگروه اشتغال و سرمایهگذاری «اتاق فرمان توسعه» چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگروه اشتغال و سرمایهگذاری باید به اتاق فرمان توسعه استان تبدیل شود و با تصمیمسازی عملیاتی، مسیر رونق تولید، سرمایهگذاری و ایجاد اشتغال پایدار را هموار کند.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۲۰:۰۴